Against the Grain

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 550 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Against the Grain koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
650 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Against the Grain koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
550 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
***A new Peter Diamond novel from the CWA Diamond-Dagger-winner Peter Lovesey***''His work is the gold standard for UK crime fiction writing'' DEADLY PLEASURES''Peter Lovesey writes feel-good crime yet he never lets the comedy vitiate the mystery'' THE TIMES_______________When his former deputy…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Against the Grain je 600 Kč

Výběr knih autora Peter Lovesey

Zobrazit všechny knihy autora Peter Lovesey
Výběr knih vydavatele Little, Brown and Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown and Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.