Agility pro pokročilé

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 177 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Agility pro pokročilé koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Agility pro pokročilé koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Agility pro pokročilé koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Agility pro pokročilé koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
172 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druhý díl publikace nabízí čtenářům hlubší pohled do tajů agility. Přináší exkurzi do světa vrcholového sportu, ale je určen i zájemcům o pokročilejší běhání a závodění se psem. Nabízí návod jak rozvinout schopnosti obou článků týmu – psovoda i psa – a poskytnout jim radost z pohybu. Stejně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Agility pro pokročilé je 190 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Divišová Karina, Martina Podešťová
Výběr knih vydavatele Plot

Zobrazit všechny knihy vydavatele Plot
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.