69 hoven českých aneb Lépe jet peklem nežli jít k čertu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 305 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

69 hoven českých aneb Lépe jet peklem nežli jít k čertu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

69 hoven českých aneb Lépe jet peklem nežli jít k čertu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

69 hoven českých aneb Lépe jet peklem nežli jít k čertu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
69 hoven českých aneb Lépe jet peklem nežli jít k čertu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

69 hoven českých aneb Lépe jet peklem nežli jít k čertu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

69 hoven českých aneb Lépe jet peklem nežli jít k čertu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
„Šlápnout do hovna“ ještě nemusí nutně znamenat potřebu čistit si boty. Symbolicky lze vyšlápnout i pořádný legislativní shit. Ono totiž není nad zákon, a to i když je ten zákon špatný, i v takovém případě totiž nezbývá než se tím špatným zákonem řídit. Někdy prostě bůh zrovna není doma a dost…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 69 hoven českých aneb Lépe jet peklem nežli jít k čertu je 339 Kč

Výběr knih autora Vladimír Procházka

Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Procházka
Výběr knih vydavatele Plot

Zobrazit všechny knihy vydavatele Plot
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.