Ágnes ve skleněném městě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 194 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ágnes ve skleněném městě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
194 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ágnes ve skleněném městě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ágnes ve skleněném městě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ágnes ve skleněném městě koupíte na Albatros
Albatros
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ágnes ve skleněném městě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ágnes ve skleněném městě koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Ágnes ve skleněném městě - Peroutková Ivana. Lehce dystopický, avšak niterný příběh! Skleněným městem se šíří prázdnota, které si ale nikdo nevšímá. Snad jen Ágnes tuší, že něco není v pořádku. Jednoho dne se probudí na zvláštním místě, neví, jak se tam ocitla ani kým byla předtím.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ágnes ve skleněném městě je 227 Kč

Výběr knih autora Ivana Peroutková

Zobrazit všechny knihy autora Ivana Peroutková
Výběr knih vydavatele CooBoo

Zobrazit všechny knihy vydavatele CooBoo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.