Dům s vůní zmoklé psí srsti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 92 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dům s vůní zmoklé psí srsti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
92 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dům s vůní zmoklé psí srsti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
93 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Nové vydání této knížky oceňují čtenáři pro její "čtivost" a zároveň autenticitu a citlivost výpovědi. Autorka se s jistou nostalgií i potěchou vrací do let dětství a dospívání a pokouší se odhalit tajemství, která skrývá podivný dům a jeho obyvatelé. Skýtá nám pohled generace "uctívající…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dům s vůní zmoklé psí srsti je 95 Kč

Výběr knih autora Ivana Peroutková

Zobrazit všechny knihy autora Ivana Peroutková
Výběr knih vydavatele Artur

Zobrazit všechny knihy vydavatele Artur
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.