Agus a príšerky 2 Zachráňme Nautilus!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 170 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Agus a príšerky 2 Zachráňme Nautilus! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
170 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Agus a príšerky 2 Zachráňme Nautilus! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
171 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Agus a príšerky 2 Zachráňme Nautilus! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
176 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Agus a príšerky 2 Zachráňme Nautilus! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Agus Pianola býva v izbe, v ktorej je plno príšeriek. Že odkiaľ sa tam vzali? No predsa z Knihy príšer, v ktorej žili až do chvíle, keď ich z nej vyhodil podlý doktor Brot. A teraz sú tu, no najhoršie je, že je tu aj doktor Brot a jeho asistent Nap. A len čo sa zjavili, predsavzali si, že…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Agus a príšerky 2 Zachráňme Nautilus! je 180 Kč

Výběr knih autora Jaume Copons

Zobrazit všechny knihy autora Jaume Copons
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.