Ahoj, slniečko!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 184 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ahoj, slniečko! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
184 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ahoj, slniečko! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
213 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ahoj, slniečko! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
163 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Ahoj, slniečko! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
167 Kč
Není skladem

Ahoj, slniečko! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
176 Kč
Není skladem

Ahoj, slniečko! koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
195 Kč
Není skladem

Krátký popis
Toto čiernobiele roztomilo ilustrované leporelo zoznámi bábätka s veselým okolitým svetom - budú si ho rady prezerať celé hodiny! Čiernobiele leporelo je tou najlepšou prvou knižkou pre vaše bábätko. Výrazné obrázky s vysokým kontrastom a jednoduchými popismi sú prispôsobené pre postupne sa…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ahoj, slniečko! je 183 Kč

Výběr knih autorů Jannie Ho , Duopress Labs

Zobrazit všechny knihy autora Jannie Ho, Duopress Labs
Výběr knih vydavatele Svojtka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.