Ájurvéda v terapeutické praxi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 211 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ájurvéda v terapeutické praxi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
211 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ájurvéda v terapeutické praxi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ájurvéda v terapeutické praxi koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ájurvéda v terapeutické praxi koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ájurvéda v terapeutické praxi koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
228 Kč
Není skladem

Krátký popis
Slova vyjadřují nejvnitřnější myšlenky, city a pohnutky. Ze slov poznáte vlastnosti a potřerby člověka, jeho touhy a potíže, silné i slabé stránky. Slova mohou povzbudit, pomoci léčit i zablokovat vnitřní vitální síly. Tato kniha vám pomůže poodhalit zákonitosti přesné mluvy a přesvědčování,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ájurvéda v terapeutické praxi je 234 Kč

Výběr knih autora Pavol Hlôška

Zobrazit všechny knihy autora Pavol Hlôška
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.