Ájurvédská kuchařka - Průvodce správným stravováním a zdravím pro jednotlivé konstituce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 533 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ájurvédská kuchařka - Průvodce správným stravováním a zdravím pro jednotlivé konstituce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
533 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ájurvédská kuchařka - Průvodce správným stravováním a zdravím pro jednotlivé konstituce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
558 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ájurvédská kuchařka - Průvodce správným stravováním a zdravím pro jednotlivé konstituce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
593 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ájurvédská kuchařka - Průvodce správným stravováním a zdravím pro jednotlivé konstituce koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
694 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ájurvédská kuchařka - Průvodce správným stravováním a zdravím pro jednotlivé konstituce koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
698 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ájurvédská kuchařka - Průvodce správným stravováním a zdravím pro jednotlivé konstituce koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
636 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ájurvédská kuchařka představuje nový pohled na toto starobylé umění samoléčby. Více než dvě stě padesát vyzkoušených chutných receptů je určeno pro vyrovnávání jednotlivých konstitucí s důrazem na jednoduchost, snadnou přípravu a správnou výživu. Amadea Morningstarová, na Západě vzdělaná a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ájurvédská kuchařka - Průvodce správným stravováním a zdravím pro jednotlivé konstituce je 618 Kč

Výběr knih vydavatele Maitrea a.s.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maitrea a.s.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.