Ájurvédská péče o krásu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 297 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ájurvédská péče o krásu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ájurvédská péče o krásu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
345 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ájurvédská péče o krásu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
347 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ájurvédská péče o krásu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
277 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Ájurvédská péče o krásu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
382 Kč
Není skladem

Ájurvédská péče o krásu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
316 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ájurvédská péče o krásu představuje čtenářům starobylá a současně moderní ájurvédská tajemství péče o krásu. Cílem této knihy je pozvednout naše západní chápání krásy na nové úrovně za pomoci hlubších ájurvédských vhledů. Tyto vhledy obsahují mocné metody podpory a posilování zdraví a úžasné…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ájurvédská péče o krásu je 327 Kč

Výběr knih vydavatele Maitrea a.s.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maitrea a.s.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.