Ak niečo stratíš

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 291 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ak niečo stratíš koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
291 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Ak niečo stratíš koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ak niečo stratíš koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
320 Kč
Není skladem

Ak niečo stratíš koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ak niečo stratíš koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
355 Kč
Není skladem

Krátký popis
Finn a Zoe sa do seba bezhlavo zaľúbia, len čo sa spoznajú. Finn však odchádza na dlhú cestu, chce splniť sľub zosnulej sestre a vyzbierať peniaze na podporu liečby choroby, ktorou trpela. Načasovanie nemôže byť horšie, ale Zoe verí, že ich city sú dostatočne hlboké a odlúčenie zvládnu. Po…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ak niečo stratíš je 321 Kč

Výběr knih autora Tammy Robinson

Zobrazit všechny knihy autora Tammy Robinson
Výběr knih vydavatele Ikar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.