Chcete být úspešní na vysokej škole?Akademická príručka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 193 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Chcete být úspešní na vysokej škole?Akademická príručka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
193 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chcete být úspešní na vysokej škole?Akademická príručka koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
198 Kč
Není skladem

Krátký popis
Táto publikácia sa zaoberá otázkami, s ktorými sa stretávajústredoškolskí a univerzitní študenti, ale aj ich učitelia,školitelia, oponenti, doktorandi, doktori, inžinieri, lekári alebomagistri pri publikovaní či inej forme prezentovania výsledkovsvojej práce. Veľa ráz sú odkázaní sami na seba,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Chcete být úspešní na vysokej škole?Akademická príručka je 195 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Dušan Katuščák, Ján Findra, Dušan Meško
Výběr knih vydavatele Osveta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Osveta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.