Jak psát závěrečné a kvalifikační práce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 170 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak psát závěrečné a kvalifikační práce koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
170 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak psát závěrečné a kvalifikační práce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
180 Kč
Není skladem

Krátký popis
Cannot open database "PEMIC_CEN" requested by the login. The login failed.Login failed for user 'PEMIC_CEN_WebServices'. body {font-family:"Verdana";font-weight:normal;font-size: .7em;color:black;} p {font-family:"Verdana";font-weight:normal;color:black;margin-top: -5px} b {font-family:"Verdana…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak psát závěrečné a kvalifikační práce je 175 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Barbora Drobíková, Dušan Katuščák, Richard Papík
Výběr knih vydavatele Enigma

Zobrazit všechny knihy vydavatele Enigma
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.