Akademická příručka českého jazyka, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 329 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Akademická příručka českého jazyka, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
329 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Akademická příručka českého jazyka, 2. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
392 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Akademická příručka českého jazyka, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
348 Kč
Není skladem

Akademická příručka českého jazyka, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
357 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druhé, upravené a doplněné vydání Akademické příručky českého jazyka od kolektivu autorů Ústavu pro jazyk český AV ČR, se schvalovací doložkou MŠMT. Příručka obsahuje poučení o českém jazyce, zejména o pravopisu, zvukové stavbě, morfematice, tvarosloví, slovotvorbě, o některých syntaktických…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Akademická příručka českého jazyka, 2. vydání je 356 Kč

Výběr knih autorů Markéta Pravdová , Ivana Svobodová

Zobrazit všechny knihy autora Markéta Pravdová, Ivana Svobodová
Výběr knih vydavatele Academia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Academia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.