"Kéž je to všecko ku prospěchu obce!" - Jan Patočka v dokumentech Státní bezpečnosti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 371 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

"Kéž je to všecko ku prospěchu obce!" - Jan Patočka v dokumentech Státní bezpečnosti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
371 Kč
Skladem (odeslání ihned)

"Kéž je to všecko ku prospěchu obce!" - Jan Patočka v dokumentech Státní bezpečnosti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
443 Kč
Skladem (odeslání ihned)

"Kéž je to všecko ku prospěchu obce!" - Jan Patočka v dokumentech Státní bezpečnosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
369 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tématem edice dokumentů jsou aktivity Státní bezpečnosti proti prof. Janu Patočkovi. Publikace vychází z doposud převážně nezveřejněných archivních pramenů z provenience StB. V rukopise kritické edice je zahrnuto celkem 120 dokumentů z období let 1960–1984. Jedná se o různé operativní zprávy,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy "Kéž je to všecko ku prospěchu obce!" - Jan Patočka v dokumentech Státní bezpečnosti je 394 Kč

Výběr knih autora Petr Blažek

Zobrazit všechny knihy autora Petr Blažek
Výběr knih vydavatele Academia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Academia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.