Ako sa chytá radosť

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 171 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ako sa chytá radosť koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
171 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ako sa chytá radosť koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ako sa chytá radosť koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
210 Kč
Není skladem

Krátký popis
Výber najlepších textov Františka Hrubína pre deti predškolského veku preložil a prebásnil Milan Rúfus. Obsahuje básničky o zvieratkách, mesiačiku, slniečku, trávičke, o hračkách a iných veciach blízkych malým deťom. Sú tu aj vtipné hádanky a rozprávky. Z tejto knižky sála radosť a dôverčivosť…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ako sa chytá radosť je 204 Kč

Výběr knih autorů František Hrubín , Igor Rumanský

Zobrazit všechny knihy autora František Hrubín, Igor Rumanský
Výběr knih vydavatele SPN

Zobrazit všechny knihy vydavatele SPN
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.