Ladův Veselý přírodopis

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 206 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ladův Veselý přírodopis koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ladův Veselý přírodopis koupíte na Albatros
Albatros
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ladův Veselý přírodopis koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ladův Veselý přírodopis koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ladův Veselý přírodopis koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
203 Kč
Není skladem

Ladův Veselý přírodopis koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
221 Kč
Není skladem

Krátký popis
Josef Lada a František Hrubín spolu v jedné dětské knize. Vtipné verše o zvířátkách žijících u nás i v exotických krajích jsou zpět – Ladův veselý přírodopis se vrací v novém vydání! Hravá poezie o psí a ptačí kapele, lesním plese, polní krádeži a dalších zvířecích příhodách je vhodná i k…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ladův Veselý přírodopis je 223 Kč

Výběr knih autorů František Hrubín , Josef Lada

Zobrazit všechny knihy autora František Hrubín, Josef Lada
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.