Ako sa modliť: Sprievodca pre mladých bádateľov

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ako sa modliť: Sprievodca pre mladých bádateľov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
275 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ako sa modliť: Sprievodca pre mladých bádateľov koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ako sa modliť: Sprievodca pre mladých bádateľov koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
325 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Ako sa modliť: Sprievodca pre mladých bádateľov koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
326 Kč
Není skladem

Krátký popis
Mladí bádatelia, ste pripravení na najväčšie dobrodružstvo svojho života? Pod vedením skúseného sprievodcu Peta Greiga sa naučíte kopec vecí: Ako viesť duchovný boj! Ako počuť Boha! Ako zažívať zázraky! Okrem toho nájdete odpovede na niektoré ťažké otázky, napríklad: Čo vtedy, keď modlitba…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ako sa modliť: Sprievodca pre mladých bádateľov je 320 Kč

Výběr knih autorů Pete Greig , Gemma Hunt

Zobrazit všechny knihy autora Pete Greig, Gemma Hunt
Výběr knih vydavatele Kumran

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kumran
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.