How to Pray: A Guide for Young Explorers

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 325 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

How to Pray: A Guide for Young Explorers koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

How to Pray: A Guide for Young Explorers koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
325 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
ECPA Christian Book Award Winner for Young People's Literature - The bestselling book How to Pray in an accessible format for children and teenagers.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy How to Pray: A Guide for Young Explorers je 354 Kč

Výběr knih autorů Pete Greig , Gemma Hunt

Zobrazit všechny knihy autora Pete Greig, Gemma Hunt
Výběr knih vydavatele John Murray Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele John Murray Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.