Aktivní učebnice dobrých mravů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 174 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Aktivní učebnice dobrých mravů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
174 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aktivní učebnice dobrých mravů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
201 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aktivní učebnice dobrých mravů koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
203 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aktivní učebnice dobrých mravů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
167 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Aktivní učebnice dobrých mravů - Behenský Petr. Smyslem knihy není jen pouhé předčítání textů, prohlížení obrázků a následné odložení do regálu, tuto „učebnici“ jsme vypracovali tak, aby mohla být kapitolu po kapitole aktivní zábavou jak pro děti, tak i pro jejich rodiče. Čím více…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Aktivní učebnice dobrých mravů je 186 Kč

Výběr knih autora Petr Behenský

Zobrazit všechny knihy autora Petr Behenský
Výběr knih vydavatele Baset

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baset
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.