Bolest přetrvává a cesta nekončí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bolest přetrvává a cesta nekončí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
200 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bolest přetrvává a cesta nekončí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bolest přetrvává a cesta nekončí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
195 Kč
Není skladem

Bolest přetrvává a cesta nekončí koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Lubomír Vejražka navazuje svou novou knihou na dva tituly, ve kterých se rovněž zabýval často opomíjenými tématy souvisejícími s komunistickou represí a jejich nedostatečnou reflexí současnou společností. V roce 2012 vyšla publikace Nezhojené rány národa, ve které popisoval vnitřní dramata…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bolest přetrvává a cesta nekončí je 210 Kč

Výběr knih autora Lubomír Vejražka

Zobrazit všechny knihy autora Lubomír Vejražka
Výběr knih vydavatele Baset

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baset
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.