Aktuální otázky nástupnictví při rodinném podnikání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 367 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Aktuální otázky nástupnictví při rodinném podnikání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
367 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aktuální otázky nástupnictví při rodinném podnikání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
375 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aktuální otázky nástupnictví při rodinném podnikání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
359 Kč
Není skladem

Aktuální otázky nástupnictví při rodinném podnikání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
356 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace Aktuální otázky nástupnictví při rodinném podnikání je svým zaměřením, ale i pojetím unikátní publikací, která na trhu významně chyběla. Zabývá se v současné době stále aktuálnějším tématem rodinných firem, a to v souvislosti s předáváním moci (nástupnictvím) v rodinné firmě z jedné…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Aktuální otázky nástupnictví při rodinném podnikání je 364 Kč


Zobrazit všechny knihy autora David Elischer, Stanislav Servus, Tomáš Horáček
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.