Náhrada majetkové a nemajetkové újmy podle občanského zákoníku, zákoníku práce, v oblasti průmyslového vlastnictví a podle autorského zákona - Praktická příručka, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 751 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Náhrada majetkové a nemajetkové újmy podle občanského zákoníku, zákoníku práce, v oblasti průmyslového vlastnictví a podle autorského zákona - Praktická příručka, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
788 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Náhrada majetkové a nemajetkové újmy podle občanského zákoníku, zákoníku práce, v oblasti průmyslového vlastnictví a podle autorského zákona - Praktická příručka, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
751 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Náhrada majetkové a nemajetkové újmy podle občanského zákoníku, zákoníku práce, v oblasti průmyslového vlastnictví a podle autorského zákona - Praktická příručka, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
722 Kč
Není skladem

Krátký popis

Publikace nabízí komplexní pohled na náhradu majetkové a nemajetkové újmy, ale i návod na řešení situací vzniklých při uplatňování práva na náhradu škody a odčinění nemajetkové újmy.

V první části se zabývá náhradou újmy podle občanského zákoníku, který je základem úpravy civilních…

Zobrazit celý popis

Výběr knih autora David Elischer

Zobrazit všechny knihy autora David Elischer
Výběr knih vydavatele Leges

Zobrazit všechny knihy vydavatele Leges
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.