Aktuální výzvy evropského integračního procesu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Aktuální výzvy evropského integračního procesu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
320 Kč
Není skladem

Krátký popis
Cílem publikace je přispět ke kritické politologické debatě o evropském integračním procesu. Autoři se soustředí na některé dlouhodobě velmi významné aspekty integrace, a to zejména v souvislosti s jejím výrazným urychlením a prohloubením od poloviny 80. let 20. století do současnosti. Dílčí…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Ladislav Cabada , team of authors

Zobrazit všechny knihy autora Ladislav Cabada, team of authors
Výběr knih vydavatele Aleš Čeněk

Zobrazit všechny knihy vydavatele Aleš Čeněk
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.