Od Dunajské federace k Visegrádské skupině... a zpět?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 233 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Od Dunajské federace k Visegrádské skupině... a zpět? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha: Od Dunajské federace k Visegrádské skupině... a zpět? -- Tradiční a nové formáty středoevropské spolupráce; Autor: Cabada Ladislav, Walsch Christopher; Kniha v první části sleduje vývoj středoevropské spolupráce před rokem 1989, ve druhé se pak zaměřuje na analýzu jejích hlavních…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Ladislav Cabada , Christopher Walsch

Zobrazit všechny knihy autora Ladislav Cabada, Christopher Walsch
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.