Akustika hudebních prostorů v České republice – 6. díl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 102 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Akustika hudebních prostorů v České republice – 6. díl koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
102 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Akustika hudebních prostorů v České republice – 6. díl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
92 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Akustika hudebních prostorů v České republice – 6. díl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
118 Kč
Není skladem

Krátký popis
Odborné i laické hudební veřejnosti se dostává do rukou šestý díl přehledu akustických vlastností hudebních prostorů v České republice. Pošesté jsou jednotnou metodikou dokumentovány akustické vlastnosti prostorů známých jak hudebním umělcům a jejich posluchačům, tak i tvůrcům hudebních…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Akustika hudebních prostorů v České republice – 6. díl je 104 Kč

Výběr knih vydavatele Akademie múzických umění

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akademie múzických umění
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.