(ne)Vyskočil aneb Příběh a autor(ství)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 239 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

(ne)Vyskočil aneb Příběh a autor(ství) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

(ne)Vyskočil aneb Příběh a autor(ství) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

(ne)Vyskočil aneb Příběh a autor(ství) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)

(ne)Vyskočil aneb Příběh a autor(ství) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
286 Kč
Není skladem

(ne)Vyskočil aneb Příběh a autor(ství) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
249 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: (ne)Vyskočil aneb Příběh a autor(ství) - Rut Přemysl. Poněkud neobvyklý název knihy odkazuje jednak k negativním sebedefinicím, které jsou pro Ivana Vyskočila charakteristické (Nedivadlo, Nehraje se), ale zároveň napovídá, že se tu o Vyskočilových fabulích – ať už mají podobu povídek…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy (ne)Vyskočil aneb Příběh a autor(ství) je 263 Kč

Výběr knih autora Přemysl Rut

Zobrazit všechny knihy autora Přemysl Rut
Výběr knih vydavatele Akademie múzických umění

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akademie múzických umění
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.