Akutní infarkt myokardu, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 186 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Akutní infarkt myokardu, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
186 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Akutní infarkt myokardu, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
219 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Akutní infarkt myokardu, 2. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
221 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Akutní infarkt myokardu, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
221 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Akutní infarkt myokardu, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
245 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Akutní infarkt myokardu, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Není skladem

Akutní infarkt myokardu, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
201 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nemoci srdce a cév představují dlouhodobě nejčastější příčinu úmrtí v ekonomicky vyspělých zemích, tedy i v České republice. Mezi kardiovaskulárními nemocemi má největší prevalenci ischemická choroba srdeční (ICHS) a k jejím nejzávažnějším a nejobávanějším formám patří akutní infarkt myokardu …

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Akutní infarkt myokardu, 2. vydání je 211 Kč

Výběr knih autorů Mates Martin , Ošťádal Petr

Zobrazit všechny knihy autora Mates Martin, Ošťádal Petr
Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.