Akutní stavy ve vnitřním lékařství, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 685 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Akutní stavy ve vnitřním lékařství, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
685 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Akutní stavy ve vnitřním lékařství, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
801 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Akutní stavy ve vnitřním lékařství, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
806 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Akutní stavy ve vnitřním lékařství, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
644 Kč
Není skladem

Akutní stavy ve vnitřním lékařství, 2. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
806 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Akutní stavy ve vnitřním lékařství, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
734 Kč
Není skladem

Krátký popis
Příručka praktické medicíny určená především mladým lékařům, napsaná kolektivem internistů se zkušenostmi zároveň jak z fakultních pracovišť, tak i z menších nemocnic a z terénní praxe. Cílem publikace je poskytnout rychlou odpověď na nejčastější akutní klinické problémy, nejen v oblasti…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Akutní stavy ve vnitřním lékařství, 2. vydání je 746 Kč


Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.