Alchemy and Rudolf II.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 1 259 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Alchemy and Rudolf II. koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alchemy and Rudolf II. koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 342 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alchemy and Rudolf II. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 154 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Alchemy and Rudolf II. - Karpenko Vladimír;Purš Ivo. Těžko bychom hledali jiné téma českých a středoevropských dějin raného novověku, které by bylo tak populární a zároveň dodnes tak málo pochopené, jako je alchymie spojená s vládou císaře Rudolfa II. (1552–1612). Nemá na tom zdaleka…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Alchemy and Rudolf II. je 1 251 Kč

Výběr knih autorů Ivo Purš , Vladimír Karpenko

Zobrazit všechny knihy autora Ivo Purš, Vladimír Karpenko

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ústav dějin umění Akademie věd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.