: Není to socha!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 170 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

: Není to socha! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
170 Kč
Skladem (odeslání ihned)

: Není to socha! koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
171 Kč
Skladem (odeslání ihned)

: Není to socha! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

: Není to socha! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
141 Kč
Není skladem

Krátký popis
Sochař Miloš Cvach (nar. 1945 ve Víru v okrese Žďár nad Sázavou) patří k umělcům, jejichž tvorba je v českém prostředí známa a reflektována pouze omezeně. Jednou z příčin je to, že v roce 1973 emigroval a usadil se v Paříži, kde žije dodnes. Kniha je první monografií, mapující souhrnně jeho…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy : Není to socha! je 165 Kč

Výběr knih autorů Tomáš Winter , Miloš Cvach

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Winter, Miloš Cvach

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ústav dějin umění Akademie věd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.