Alenka pro nejmenší

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 276 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Alenka pro nejmenší koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
276 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alenka pro nejmenší koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alenka pro nejmenší koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
309 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alenka pro nejmenší koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
pro malé čtenáře upravil LEWIS CARROLL s dvaceti kolorovanými ilustracemi Johna Tenniela k Alence v říši divů Přeložil Jiří Rambousek Obálku nakreslila a kolorovala E. Gertrude Thomsonová Existují mimořádné tituly, které byly, jsou a budou, dokud budou existovat knihy a jejich čtenáři. Jedním z…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Alenka pro nejmenší je 294 Kč

Výběr knih autora Carroll Lewis

Zobrazit všechny knihy autora Carroll Lewis
Výběr knih vydavatele NLP Akademia

Zobrazit všechny knihy vydavatele NLP Akademia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.