Alenka žila byla

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 536 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Alenka žila byla koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alenka žila byla koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
539 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alenka žila byla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
562 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Z Alenky je dospělá žena a říše divů, kterou navštívila ještě jako malá holčička, pro ni představuje jediný únik před neúprosnou realitou jejího života ve viktoriánském Londýně. Ale na takovou cestu si musí dát ždibec něčeho silnějšího než kouzelné houby. Jenže sehnat prostředky k uspokojení…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Alenka žila byla je 545 Kč

Výběr knih autora Dan Panosian

Zobrazit všechny knihy autora Dan Panosian
Výběr knih vydavatele Comics centrum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Comics centrum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.