Aliance kapitána Vorpatrila

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 316 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Aliance kapitána Vorpatrila koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
316 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aliance kapitána Vorpatrila koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aliance kapitána Vorpatrila koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
148 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha volně navazuje na Vorkosiganovu sérii Kapitán Ivan Vorpatril má někdy pocit, že kdyby nebylo jeho rodiny, neměl by vůbec žádné problémy. Jenže má to pochybné štěstí, že jeho bratrancem je hyperaktivní Miles Vorkosigan, který ho až příliš často dokázal vtáhnout do svých plánů. Ty ovšem…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Aliance kapitána Vorpatrila je 296 Kč

Výběr knih autora Lois McMaster Bujold

Zobrazit všechny knihy autora Lois McMaster Bujold
Výběr knih vydavatele Talpress

Zobrazit všechny knihy vydavatele Talpress
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.