Bílý písek 3

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 408 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bílý písek 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
408 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Bílý písek 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
499 Kč
Není skladem

Bílý písek 3 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bílý písek 3 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Bílý písek 3 - Sanderson Brandon. Zdrcený a zbavený síly se Kenton snaží udržet dunmistry pohromadě proti politickým i osobním soupeřům, kteří se proti nim spikli. Rozhoduje jediný okamžik, v němž si musí sáhnout až na dno svých schopností, aby se mohl postavit protivníkům z…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bílý písek 3 je 433 Kč

Výběr knih autora Brandon Sanderson

Zobrazit všechny knihy autora Brandon Sanderson
Výběr knih vydavatele Talpress

Zobrazit všechny knihy vydavatele Talpress
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.