Alica v krajine zázrakov

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 261 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Alica v krajine zázrakov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 4 další varianty  
Alica v krajine zázrakov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
278 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alica v krajine zázrakov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
516 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alica v krajine zázrakov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
560 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alica v krajine zázrakov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
573 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Popredný slovenský ilustrátor Dušan Kállay dostal za ilustrovanie knihy prestížnu Cenu H. Ch. Andersena a počas výstavy k 150. výročiu vydania Alice v krajine zázrakov získalo to slovenské hlavnú cenu Grolier Clubu ako najkrajšie vydanie spomedzi všetkých na svete. Príbehy o Alici v krajine…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Alica v krajine zázrakov je 437 Kč

Výběr knih autora Carroll Lewis

Zobrazit všechny knihy autora Carroll Lewis
Výběr knih vydavatele Naše vojsko

Zobrazit všechny knihy vydavatele Naše vojsko
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.