Alice Kopečková

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 448 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Alice Kopečková koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
448 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alice Kopečková koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
492 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alice Kopečková koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
495 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alice Kopečková koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
431 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Alice Kopečková - Malina Jaroslav. Malířská řeč Alice Kopečkové (narozena 1969) osciluje mezi figurativním a abstraktním výtvarným názorem. Ve svých malířských realizacích se dovede uvarovat popisnosti stejně jako literárního přístupu zřejmě u vědomí, že fantazijní představy, které…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Alice Kopečková je 466 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Jaroslav Malina, Václav Malina, Jiří Hlušička
Výběr knih vydavatele Akademické nakladatelství CERM

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akademické nakladatelství CERM
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.