Vincenc Makovský - Kresba a socha

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 570 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vincenc Makovský - Kresba a socha koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
570 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vincenc Makovský - Kresba a socha koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
626 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vincenc Makovský - Kresba a socha koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
630 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vincenc Makovský - Kresba a socha koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
544 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vincenc Makovský vstoupil do povědomí českého novodobého umění jako výsostný sochař. Tato okolnost poněkud zatlačila do pozadí umělcův projev kreslířský. O nápravu se nyní v této knize pokouší historik umění Jiří Hlušička. Ve snaze dospět k představě o úhrnné podobě umělcova tvůrčího odkazu se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vincenc Makovský - Kresba a socha je 592 Kč

Výběr knih autora Jiří Hlušička

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Hlušička
Výběr knih vydavatele Akademické nakladatelství CERM

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akademické nakladatelství CERM
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.