All New Official Minecraft Explorer´s Handbook

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 217 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

All New Official Minecraft Explorer´s Handbook koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
217 Kč
Skladem (odeslání ihned)

All New Official Minecraft Explorer´s Handbook koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

All New Official Minecraft Explorer´s Handbook koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

All New Official Minecraft Explorer´s Handbook koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
Discover everything you need to become an Overworld explorer with this brand-new handbook! The Overworld is yours to explore - but knowing where to adventure and how to survive the dangers is a test for even the most experienced player. Prepare for action with the Minecraft Explorer's Handbook …

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy All New Official Minecraft Explorer´s Handbook je 251 Kč

Výběr knih autora Mojang AB

Zobrazit všechny knihy autora Mojang AB
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.