Minecraft Advent Calendar: Book Collection: 24 days of Builds, Challenges, Jokes and Activities!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 505 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Minecraft Advent Calendar: Book Collection: 24 days of Builds, Challenges, Jokes and Activities! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
505 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Minecraft Advent Calendar: Book Collection: 24 days of Builds, Challenges, Jokes and Activities! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
626 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Minecraft Advent Calendar: Book Collection: 24 days of Builds, Challenges, Jokes and Activities! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
699 Kč
Není skladem

Krátký popis
Start your festive season with some gaming magic this Christmas with the official Minecraft Advent Calendar. Stuffed to the brim with fun things to do, this Minecraft advent calendar will keep you entertained throughout the entire holiday period. The 24 pockets include festive bite-size builds,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Minecraft Advent Calendar: Book Collection: 24 days of Builds, Challenges, Jokes and Activities! je 610 Kč

Výběr knih autora Mojang AB

Zobrazit všechny knihy autora Mojang AB
Výběr knih vydavatele HarperCollins Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.