All-Star Batman: Konce světa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

All-Star Batman: Konce světa koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

All-Star Batman: Konce světa koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

All-Star Batman: Konce světa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
273 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
All-Star Batman: Konce světa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Není skladem

All-Star Batman: Konce světa koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Největší Batmanovy protivníci přechází do útoku – v podání těch nejskvělejších komiksových kreslířů! Ponořte se do ledového srdce temnoty s Mr. Freezem a Jockem. Dejte si zakázané ovoce, která vám nabízí svůdná a nebezpečná Poison Ivy a Tula Lotay. Vydejte se na cestu na odvrácenou stranu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy All-Star Batman: Konce světa je 257 Kč

Výběr knih autora Scott Snyder

Zobrazit všechny knihy autora Scott Snyder
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.