Alma. Čarozpěv

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 291 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Alma. Čarozpěv koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
291 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Alma. Čarozpěv koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
379 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alma. Čarozpěv koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
278 Kč
Není skladem

Alma. Čarozpěv koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
346 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alma. Čarozpěv koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alma. Čarozpěv koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
351 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alma. Čarozpěv koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
332 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druhé dějství napínavé trilogie o otroctví a boji za jeho zrušení v 18. století. Píše se rok 1787. Josef a Alma doputovali po stopách korábu Sladká Amélie a jeho nedostižného pokladu do Saint-Domingue. Alma však má jen jediný cíl: chce najít svého mladšího bratra Lama. Zatímco ho hledá mezi…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Alma. Čarozpěv je 332 Kč

Výběr knih autora Timothée de Fombelle

Zobrazit všechny knihy autora Timothée de Fombelle
Výběr knih vydavatele Baobab

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baobab
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.