Aloha z pekla

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 99 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Aloha z pekla koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
99 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aloha z pekla koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aloha z pekla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
302 Kč
Není skladem

Krátký popis
V LA vůbec není všechno, jak má být. Lucifer se vrátil do nebe, Bůh si vybral dovolenou a šílený zabiják vyhlásil válku peklu i nebi. V takové situaci může Stark udělat jen jedinou věc — vrátit se tam, kde to všechno začalo, na místo, které doufal, že už nikdy neuvidí. Do pekla.A to je jen…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Aloha z pekla je 220 Kč

Výběr knih autora Richard Kadrey

Zobrazit všechny knihy autora Richard Kadrey
Výběr knih vydavatele Polaris

Zobrazit všechny knihy vydavatele Polaris
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.