Až budou viset. První zákon: Kniha druhá

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 337 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Až budou viset. První zákon: Kniha druhá koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
337 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Až budou viset. První zákon: Kniha druhá koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
372 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Až budou viset. První zákon: Kniha druhá koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Až budou viset. První zákon: Kniha druhá koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Až budou viset. První zákon: Kniha druhá koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
386 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jak uhájit město, které je v obležení nepřátel a zamořené zrádci, když se vašim spojencům nedá ani v nejmenším věřit a váš předchůdce beze stopy zmizel? Před takovými vyhlídkami by nejraděj utekl i mučitel ... Druhá kniha trilogie První zákon.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Až budou viset. První zákon: Kniha druhá je 376 Kč

Výběr knih autora Joe Abercrombie

Zobrazit všechny knihy autora Joe Abercrombie
Výběr knih vydavatele Polaris

Zobrazit všechny knihy vydavatele Polaris
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.