Alone in Berlin

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 286 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Alone in Berlin koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alone in Berlin koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Alone in Berlin koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
388 Kč
Není skladem

Krátký popis
Its Berlin, 1940, and the city is filled with fear. At the house on 55 Jablonski Strasse, its various occupants try to live under Nazi rule in their different ways: the bullying Hitler loyalists the Persickes, the retired judge Fromm and the unassuming couple Otto and Anna Quangel. Then the…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Alone in Berlin je 326 Kč

Výběr knih autora Hans Fallada

Zobrazit všechny knihy autora Hans Fallada
Výběr knih vydavatele Penguin Classics

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Classics
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.