Always and Forever, Lara Jean

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 232 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Always and Forever, Lara Jean koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Always and Forever, Lara Jean koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Always and Forever, Lara Jean koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
292 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Always and Forever, Lara Jean koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
249 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Always and Forever, Lara Jean koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
284 Kč
Není skladem

Krátký popis
Lara Jean is having the best senior year ever! She's head over heels in love with her boyfriend, her dad's getting remarried and Margot's coming home for the summer. But change is looming on the horizon. While Lara Jean is having fun, she can't ignore the big life decisions she has to make.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Always and Forever, Lara Jean je 283 Kč

Výběr knih autora Jenny Han

Zobrazit všechny knihy autora Jenny Han
Výběr knih vydavatele Scholastic

Zobrazit všechny knihy vydavatele Scholastic
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.