Alžběta I.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Alžběta I. koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alžběta I. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Alžběta I. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
355 Kč
Není skladem

Alžběta I. koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Historický komiks Alžběta I. vás zavede do fascinující éry jedné z nejvýznamnějších panovnic v dějinách Anglie. Nástup na trůn a období stability Alžběta Tudorovna, dcera krále Jindřicha VIII., nastoupila na trůn v roce 1558, v době plné politických a náboženských nepokojů. Přesto dokázala svou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Alžběta I. je 273 Kč

Výběr knih vydavatele Lingea

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lingea
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.