Ako povedať nie mäsu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 142 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ako povedať nie mäsu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
142 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ako povedať nie mäsu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
159 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ako povedať nie mäsu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
129 Kč
Není skladem

Ako povedať nie mäsu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
146 Kč
Není skladem

Krátký popis
Celkom nová príručka z radu Ako povedať nie ponúka praktické rady, ako vyradiť mäso alebo ho len obmedziť. Presvedčte sa, že môžete zmeniť jedálniček k lepšiemu bez toho, aby ste radikálne menili svoj životný štýl. Kniha je nabitá stravovacími tipmi, obsahuje aj recepty, vďaka ktorým ľahko…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ako povedať nie mäsu je 144 Kč

Výběr knih autora Alexa Kaye

Zobrazit všechny knihy autora Alexa Kaye
Výběr knih vydavatele Lingea

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lingea
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.