Americký barber v Praze

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 382 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Americký barber v Praze koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Americký barber v Praze koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Americký barber v Praze koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Americký barber v Praze koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
380 Kč
Není skladem

Americký barber v Praze koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
424 Kč
Není skladem

Krátký popis
V Kraigově rodině má barberství dlouhou historii -- už od roku 1914. Už odmalička se učil se v otcových a dědečkových barber shopech v Kentucky, a posléze svůj výcvik zakončil v jedné z předních světových akademií. Potom pracoval se svým bratrem v jejich vlastním podniku v Atlantě. Kraigovy…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Americký barber v Praze je 397 Kč

Výběr knih autora Kraig Casebier

Zobrazit všechny knihy autora Kraig Casebier
Výběr knih vydavatele Kontrast

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kontrast
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.