Botanikova dcera

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 299 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Botanikova dcera koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Botanikova dcera koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Botanikova dcera koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Botanikova dcera koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Botanikova dcera koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Botanikova dcera koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
339 Kč
Není skladem

Krátký popis
V Anglii konce 19. století stále panují přísné společenské konvence. Svéhlavá a odvážná Elizabeth je dcerou významného botanika a sběratele cenných rostlin. Také ona miluje květiny a je skvělou ilustrátorkou. Bohužel je ale žena, a tak nemůže své touhy o objevování cizích krajů a rostlin…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Botanikova dcera je 319 Kč

Výběr knih autora Kayte Nunn

Zobrazit všechny knihy autora Kayte Nunn
Výběr knih vydavatele Kontrast

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kontrast
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.